Härligt Hissnande

Förra sommaren åkte vi tillsammans med min systers familj till Astrid Lindgrens Värld. Alina älskade att åka i de höga rutchbanorna och vi fick slita henne därifrån.

image225

Den här gången har jag utmanat mig själv att scrapa i en stil som är ganska annorlunda från min egen (vad den nu är). Jag såg en LO i en engelsk tidning och bestämde mig för att lifta den. I tidningen var utmaningen att inte använda några andra verktyg än sax och penna. Jag erkänner att jag misslyckades och att jag inte kunde låta bli att använda Cuttlebugen. Knappar är något som jag sällan använder så nu tänkte jag att det var dags. Jag har fått knapparna från min mormor. Även symaskinen åkte fram och efter att tråden hade gått av tjugo gånger så hamnade stygnen där jag ville ha dem. Kul att pröva på något nytt!

image226


Pröva gärna på att scraplifta en stil som du inte själv har.

Kram Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0