Busungar

Hjälp...jag har utmanat mig själv och gjort en LO. Jag som är kortmakare........
Hur som helst blev det mina busiga barn som fick vara med på den här LO´n.

image190

Bokstäverna är chipboard från MR som jag målat med svart akrylfärg. Jag har även lagt sticklesränder på dem (black diamond.)
Jag gjorde en ram av det mönstrade pappret (Chatterbox) och satte det på snedden. Runtom har jag lagt en sträng med stickles pink.

image191

Som dekoration klippte jag ut blommor från det mönstrade pappret, här har jag satt dit floss.

image192

Jag har i alla fall hört att det är viktigt att skriva ...... så det gjorde jag på en bit av baksidan av det mönstrade pappret.
Nu får vi se om det kommer fler LO´s från mig här på bloggen, eller om jag ska fortsätta med kort hi hi hi.

Allt material jag har använt kommer från Bummblebee.
Kram Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0