Grattiskort

Min systers son Hugo fyller 6 år och då vill ju moster göra ett kort till honom!

image203

Jag utgick från fotbollen som ingick i mitt DT-uppdrag. Den heter Soccer Ball och är från EKS. Det som är så speciellt med den är att den är handgjord, och de svarta skinnbitarna är liksom upphöjda.
Jag använde svart cardstock och valde att INTE använda något mönstrat papper (kul att utmana sig själv).
Hugo har jag stansat ut med Harmony alfabetet från PC. De sattes in i en Filmstrip från PAPER PIZAZZ. 6:an är utklippt i ett papper med text på, jag använde en 6:a från ett chipboard alfabet som mall.
Runt 6:an har jag lagt stickles Black Diamond från Ranger.
Jag tycker det är kul att tillverka kort i olika stilar. Hoppas bara Hugo blir nöjd......

Kram Petra

Natuligtvis finns grejerna hos Bumblebee såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0