Grattis tjejen

Här pysslas det för fullt inför mässan nästa helg, vill ju ha med mig lite kort att visa då.
Jag har på nytt använt pappret Swirl från Basig Grey - Two Scoop.
Det blev ett grattiskort till en tjej!

image205

Det rosa cardstocket som jag haft som "grund", har jag även gjort en rektangel av som jag satt på det mönstrade pappret.
På vänstersidan har jag satt en remsa från Chatterbox papper Gumball Stripe samt en spetsremsa.
Stämpeln kommer från Pyssel Passion och heter Prinsessan Agnes. Hon är målad med distresser, och kronan har jag fyllt i med stickles Golden Rod. Prinsessan är upphöjd med 3-D kuddar. Jag har även stickles runt den rosa rektangeln, frosted lace.

image206

Uppe i högra hörnet sitter en blomma (Reprint) och i dess mitt en rund bit cardstoch där jag skrivit med svart penna. Blomman är ditsatt med crystal brads.

image207

Jag har ritad rosetterna och spetsen på klänningen med rosa penna, och även prickat i en del av svirlarna med samma penna.
Tre av prickarna på pappret har fått en dutt av Glossy Accent.

Kom gärna till mässan så får du se kortet "live".

God fortsättning på påsken - Kram Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0