eN DOtTer

Nu har jag gjort ett babykort, till en liten dotter. Jag tycker det är bra att ha sådana kort på lager för rätt som det är dyker en ny liten baby upp i bekantskapskretsen.

image200

Jag har använt Sugar Stripe från Chatterbox och gjort kortet av. Eftersom det är ett tvåsidigt papper så är kortet fint mönstrat även på insidan. Sedan skar jag ut en ruta av Swirl från Basic Grey - Two Scoops collection. Den lilla rosa rutan är från Corduroy Dark Rosey.

image201

Babyn och Nallen är stämplar från Pyssel Passion, som jag målat med distresser. Nallen är upphöjd med 3-D kuddar så han sitter i flickans knä. Nosen och ögonen har jag förstorat med Glossy Accents från Ranger.
Bradsen är Mini Metallic från MM.
Texten är stämplad med Disneys Alphabet Stamps från EKS.

image202

Jag dekorerade kortet med fotspår som är punchade samt ett hjärta från MM - Gameboard Shapes Hearts.

Hoppas vi ses i Göteborg på mässan!!!!!
Kram Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0