"Bebbe"-kort

Äntligen har jag tillverkat ett kort, har nämligen legat lite lågt ett tag..... Min dotters Fröken på förskolan ska nästa fredag gå på föräldraledighet så då tänkte jag att hon ska få ett kort.

image198

Jag valde ett neutralt cardstock från Bazzill och det mönstrade pappret går svagt i grönt. Texten är stämplad med Disney Alphabet Stamps från EKS. Nallen som är från PP har jag målat med distresser och nosen är upphöjd med Glossy Accents.
De små fotspåren är utstansade i spillpapper med en punch, visst är de söta? Runt "fötterna" har jag lagt stickles, färg crystal.

image199

Runt textrutan och nallerutan har jag prickat med Liquid Pearls "White Opal".
Hoppas jag kan inspirera någon att tillverka lite kort......
Ha det bra i vårsolen - Kram Petra

Saker jag har använt (som såklart finns hos Bumblebee):
Cardstock Corduroy - Light Sand från Bazzill
Light Tapestry från Chatterbox
Disney Alphabet Stamps från EKS
Nallen från Pyssel Passion
Chalk, Chestnut
Liquid Pearls från Ranger
Stickles Crystal från Ranger
Hink & Spade dies
Fotpunch mini
Glossy Accents från Ranger

Kommentarer
Postat av: Paula Wiktorell

Ett jättegulligt kort Petra! Vi måste ses snart!!!
Kram Paula

2008-03-08 @ 13:58:29
URL: http://bumbelbeescrapbooking.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket jättegulligt kort du gjort Petra, jättefint :-)
Hälsningar Christina

2008-03-12 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0