Våren är här eller?

Här i Östergötland har vårfåglarna börjat att sjunga och några vänner till mig har sett snödroppar i sin trädgård. Jag blev så inspirerad av att våren snart är här så det blev en vår-LO med bilder från förra året. Men visst är det typiskt, lagom till att min LO var färdig hade marken täckts av snö och vi fick plocka fram pulkorna för att åka ner för backen. Fast när man tänker efter kanske det är det som är våren, snö och sol om var annat.

image169



Min journal är på baksidan av blomman som döljer sig bakom kortet där Emrik cyklar. När jag framkallar kort brukar jag beställa dubletter och detta ville jag utnyttja. De små bilderna är faktiskt dubletter och jag har skurit ut Emrik på cykeln och satt fast med 3D-kuddar. Jag har använt både framsidan och baksidan av det mönstrade pappret.


image170


Plocka fram dina vårkänslor och gör en härlig LO.

Kram Paula

Material:
Cardstock:
Corduroy - Whit och Light Olive  och Raw Silk - Daisy och Emma
Mönstrat papper: Chatterbox -  Parlor CS - Olive Parlor Roses
Dies: QuicKutz - Rose bud , Flower REV 0017 , BossKut Alfabet - Totaly Tall (Bokstäver och hjärtan går att få som utstansat i vilken färg man vill från BumbleBee)
Brads: Making Memories - Circles Mini WC Brites





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0