Krya på dig-bok

Igår vaknade jag med feber. Mamma gjorde en liten Krya på dig bok som jag sedan fick färglägga.

image95

Hon gjorde boken av Revolutiondies från QK. På framsidan satte hon dit en bit papper från Chatterbox som heter Baby Plaid. Gräset och fotbollen är utstansade från QK. Hjärtat är utstansat med en punch som heter Folkheart. För att få ihop boken satte hon i Scrappers Floss.

image96

Inne i boken hade hon stämplat olika motiv som jag skulle få färglägga. Den här stämpeln kommer från PP och heter Snögubbekram.

image97

Här har mamma maskat PP:s nalle så det blev tre stycken.

image98

Här sitter jag febrig och målar i min bok. Jag använder mig av pennor från ZIG som heter Colour Brush Twin, de är roliga att måla med för man kan skugga sitt motiv med dem. Jag målade Rosen från PP och den blev jag nöjd med.

image99

Jag tycker era mammor ska göra en så´n bok till er för den är ett roligt minne att ha kvar.

Hej då från Dennis.

Kommentarer
Postat av: Tant Fia

Lilla plutten då ....hade du feber!?Så fint du har gjort...kan du komma hem till tant o visa hur man gör.....mohahaha

2008-01-07 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0