Fyrverkeri

image157
Jag lyckades faktiskt fånga några av alla härliga fyrverkerier som avfyrades på nyårsafton och givetvis ville jag scrappa de bilderna.

Jag har använt mig av en svart bakgrund för att matcha nattmörkret på bilderna. Bilderna har jag först monterat på en vit fotomatta för att de inte skulle försvinna i bakgrunden. Därefter stansade jag ut ett antal stjärnor med min QK-tång i pappret Chatterbox Loft - Argyle som jag sedan monterade slumpmässigt diagonalt över sidan. I stjärnorna "utan fyllning" har jag satt MM Crystal brads. Rubriken är QK Abigail Classic - ett favoritalfabet som jag använder väldigt ofta. Jag stansade ut dem i vit cardstock och sedan hade jag på ett lager glossy och MM Shimmer i silver och avslutade med ytterligare ett lager glossy.

Material jag använt (med länk direkt till butiken)
Cardstock - Bazzill Corduroy Dark Black
                      Bazzill Corduroy Brilliant White
Mönstrat papper - Chatterbox Loft - Argyle
Brads - MM Crystal Circles Clear
Alfabet  och stjärnor- QK Abigail Classic
Övrigt - MM Shimmer
Glossy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0