Enkelt bokmärke

God Fortsättning på Er allihopa!
Har ni avgett något nyårslöfte........? Jag ska i alla fall fortsätta läsa böcker för mina barn, och just nu är det Mio min Mio av Astrid Lindgren som vi läser.
image75

Jag gjorde ett enkelt bokmärke till Melina så vi vet var i boken vi är. Det passar ju alldeles utmärkt att ta tillvara spillbitar och tillverka av!

image76

Jag har använt ett brunt cardstock från Bazzill som grund. Ovanpå har jag satt dit en remsa av Valentine Stripes från Chatterbox. Hjärtat är utstansat av samma papper fast jag har vänt baksidan uppåt. Punchen jag använt heter Folk Heart och är från EK Success.
På hjärtat sitter ett M som är utstansad av en QK-die.
Jag har chalkat runt hjärtat med svart, och runt det bruna M:et har jag fyllt i med svart penna.
Hörnen har jag rundat av med en hörnpunch.

image77

Jag hoppas ni får lite inspiration så här årets första dag!
Allt material finns hos Bumblebee - Kram Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0