Valentinekort

På torsdag är det dax för de som vill (och vågar) att uttrycka sin kärlek lite extra..... Jag har gjort ett kort till min man som han ska få då.

image179

Jag använde beige cardstock som grund och Valentine Stripes från Chatterbox. Stämplarna är från PysselPassion och dem har jag målat med distresser.

image180

Runt kanterna har jag prickat med Liquid Pearl för att rama in kortet. Kronorna på prinsen och prinsessan har jag fyllt i med stickles. Prinsen är upphöjd med 3-D kuddar. I textrutan har jag använt röd och svart ZIG penna att skriva med.

image181

I hjärtana har jag skrivit våra bokstäver (gullegull) och det rosa hjärtat är upphöjt.
Nu är det bara att invänta torsdagen så han får sitt kort!

Alla hjärtans kramar på er pysslare!!!! //Petra

Material jag har använt:
Cardstock: Corduroy Light Fawn Bazzill
Mönstrat papper: Valentine Stripes chatterbox
Stämplar: Prins Melwin och Prinsessan Agnes med grodan Pysselpassion
Hjärtan: Gameboard Shapes Hearts Making Memory
Chalks: Sepia black och Chestnut Colorbox
Pennor: Color Brush Twin ZIG
Stickles: Golden rod Ranger
Liquid Pearls: Gold Ranger





Kommentarer
Postat av: Paula Wiktorell

Du är otroligt duktig och en stor förebild för mig. Ett enormt fint kort. Benka måste vara stolt över dig.

Kram Paula

2008-02-12 @ 16:43:47
URL: http://bumbelbeescrapbooking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0