Till någon speciell

Äntligen dax att tillverka ett kort igen. Jag har fått tre cardstock och tre mönstrade papper av Linda på Bumblebee samt olika utmaningar....och här kommer den första!
Jag skulle tillverka ett kort med rubriken Till någon speciell.
Så här blev det...........

image214

Det mönstrade pappret är från MME och heter Polka Spots.
Jag har stämplat Pyssel Passions Orkidée på ett vitt papper och målat med distresser.
Den utstansade blomman är från en BossKut die som heter Wild flower Cutout. Jag stansade ut den i både det enfärgade pappret och det mönstrade och satte dem omlott till en blomma. Jag fäste ihop delarna med en crystal brad.
Swirlen har jag gjort på fri hand med stickles Pink.

image215

Här syns blomman i närbild, jag har tagit ur innanmätet i blombladen så enbart konturerna blev kvar och sedan satt dem i mitten. Hoppas ni förstår hur jag menar, annars lägg en kommentar och fråga så ska jag försöka förklara.

Ha det jättebra - Kram Petra

(Ps. alla grejer till detta kort finns hos Bumblebee).

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fint kort Petra.

Kramizar Linda

2008-05-20 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0