Din för evigt

Denna shadowbox har jag gjort för att hedra den kärlek som min svärmor och svärfar visade varandra. Min svärfar dog för tre år sedan och lämnade ett stort tomrum efter sig.
Skenden var en present som min svärmor fick av min svärfar när de var nyförälskade och min svärmor blev lite besviken eftersom hon såg framför sig att det var detta hon skulle få som present 12 gånger framåt. En söt liten historia som visar att presenter inte var min svärfars största talang.

image211

Shadowboken går både att ställa och att hänga. Man kan också lätt öppna den och den stängs med ett magnetlås.

image212




Materiallista:
Shadowbox:
Eks 6x6 Maple Lane Shadowbox Black
Papper: Cardstock - Brilliant White , MME - 29th Street Market Bright Original, Self Scroll
Blommor
Band
Dekoration:
MM - Charmed Quotes

Med vänliga hälsningar Paula


Kommentarer
Postat av: Bea

Jättefin!! Shadowboxarna är riktigt trevliga och användbara. Tycker att jag känner igen blommorna ;-)

Kram/Bea

2008-04-05 @ 22:24:39
URL: http://bhu136.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0