Snart kommer TOMTEN

Nu var det äntligen dax att tillverka ett kort med BumbleBees fina saker.
Det blev ett julkort som ju är högaktuellt nu!image32


Jag har använt mörblå cardstock som jag tycker passar fint till "snowflakes" från Paper Pizazz.
Jag har skurit ut det mönstrade pappret med shape cutters och Fiskars mall.

Stämpeln är från PP och den är målad med distresser och chalkad med antique Pewter. Jag har klippt ut bilden och satt fast den med 3-D kuddar.

Textern är stämplad med Clearstamps från MSE "Multi Retro". Jag har embossat texten med silver.

Snöflingebrads som dekoration.

Några av snöflingorna på pappret har jag "förstorat" med Glossy accents för en rolig effekt.

Kanten har jag dekorerat med sticles "Frosted Lace".


image34


Enriktigt god jul med många pysselstunder
önskar Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0