Nyårsinbjudan

Än har inte julen kommit men visst är det dax att tänka på nästa stora helg.......! Här kommer en inbjudan till nyår!

image54

Jag har gjort kortet av svart cardstock från Bumblebee. Det mönstrade pappret är från Chatterbox och heter "Strawberry Stripe".
Båda cirklarna är utskurna med FISKARS skärmall och shape cutter.
Texten är stämplad med silver på clearstamps från MSE.
Stickersen jag använt är från joleés boutique och heter "Champagne".
2008 har jag skrivit med silver stickles och runt den stora cirkeln stickles "black diamond".
Allt material jag använt är från Bumblebee.

image55

Titta bara så fina och detaljerade stickersen är.......jag tycker de är helt underbara! De måste ni prova!!!

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!!!
Petra

Kommentarer
Postat av: Paula Wiktorell

Snyggt Petra! Du är verkligen duktig. Kolla in den nya kategorin på bloggen som heter Scrappiraterna och är barnens egen kategori. Kram Paula

2007-12-21 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0