Julstök

image65

Så var det dags för jul igen. En tid av både stress och njutning. Tänk att vi hann att få allt färdigt i år igen, men något pepparkaksbak blev det inte i är. Det satte nämligen vinterkräksjukan stopp för. Här kommer ändå en LO om pepparkaksbak med bilder från förra året.


image66


Jag har skurit ut en stor julkula med hjälp av Fiskars runda mallar i Bazzil Raw Silk Red. Jag embossade hänget med guldpulver samt dekorerade med Stickles guld. Diesen kommer ifrån QuicKutz- Gingerbread och . Titeln har jag stansat ut med hjälp av QuicKutz Maddie Anne i Bazzil Raw Silk Red. Jag har använt Stickles Diamond för att få lite effekt. Fotomattorna är Bazzil Raw Silk Green. Allt finns att köpa hos BumbleBee så gå gärna dit och titta.

God Jul till er alla
från
Paula

Kommentarer
Postat av: sanna

God jul :)
Ha en underbar dag :D!

2007-12-24 @ 09:35:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0