Julstämning

Nu är det bara två veckor kvar till jul och ialla fall för mig så handlar julen, förutom om gemenskap, mest om stämningen. Vad vore julen utan alla dofter, smaker, färger och ljus. Jag har försökt samla alla min tankar kring detta på en LO. Perfekt att ta fram sen i gråa januari när det är som allra längst till nästa jul. Bakom adventsljusstaken har jag dolt min journaling - inte för att den är så personlig, utan för att den helt enkelt inte fick plats någon annanstans.


image44

Material:
Bazzill Corduroy brilliant white
Chatterbox "Rodeo Paisley"
Quickutz - grisen, adventsljusstaken, mistelbladen, och cirkeltag, alfabete : journal och typist

Bakom adventsljusstaken är dold journaling


En riktigt GOD JUL
önskar
Bea

Kommentarer
Postat av: Petra

GOD JUL Bea, vilken julstämning du har fångat!

2007-12-12 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0