Julkort till gammelmormor

Jag ville göra ett fint kort till min gammelmormor så att hon vet att jag tänker på henne.

image58

Jag valde ett grönt papper från Bazzil Raw Silk och embossade med vitt embossingpulver så att det blev en julkula. Sedan använde jag guldfärgat ebossingpulver för att göra hänget. Mamma trodde inte att jag skulle klara  av att använda embossingfönen, men det gjorde jag. Sedan använde jag Stickles som var rött och grönt samt enbart rött för att göra sträck och prickar. Granen är utstansad ifrån cardstock från Bazzil och diesen kommer från Bosskut. Det var inte alls svårt att göra det här kortet, men det var jobbigt att vänta på att det skulle torka. Förresten glömde jag att tala om att jag satte dit granen med 3D-kuddar.

God Jul
Önskar Emrik

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Emrik! Du är jätteduktig på att göra kort, din mormor kommer bli jätteglad!
Kram Petra - scrappa på, hej & hå

2007-12-22 @ 08:13:19
Postat av: Jennie Raminder

Vilket fint kort moster vill också ha ett kort så jag vet att du tänker på mig med:) Kram lilla gullunge från moster med familj

2007-12-22 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0