Juldekorationer

Ibland får man en del spillbitar och i år utmanade jag mig själv till att använd dessa för att göra dekorationer. Dessa dekorationer kan jag kanske sedan använda på någon LO eller varför inte dekorera julklappar med.

image46



Jag har använt spillbitar från Bazzil Raw Silk, diesen kommer från QK och BossKut och sedan har jag embossat med guld- och silverpulver.

Här har jag använt dies från QuicKutz - Poinsettia, Manger, Stabel, Swedish Advent Candelstick och Revolution - Nameplate. Från BossKut- Christmas Tree. Jag har använt  Stickles och en vit penna från Sakura för att skapa effekter. 

Ett tips är att man kan skära bort bitar från LO:s so hamnar bakom stora dekorationer, foton eller andra papper.

Hoppas att ni får en skön scrapfull jul!

Kram Paula 




Kommentarer
Postat av: Jennie Raminder

Kanon fina saker. Kan man göra beställningar av dig har stor släkt och kan behöva lite kort ibland? Man blir så inspererad av dina saker.

Kram

2007-12-22 @ 19:05:11
Postat av: Paula Wiktorell

Visst det är bara att höra av sig

Kram Paula

2007-12-24 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0