Hej och välkomna alla barn!!

image56


Det är inte bara vuxna som kan scrappa utan även vi barn. Jag som syns på bilderna heter Arvid och är 4 år gammal och jag startade en scrappklubb när jag var 3 år gammal. Den heter Scrappiraterna och i början var det bara jag mina kusiner och syskon som var med, men nu börjar vi bli några fler. Du är naturligt vis välkommen att vara med. Skicka bara en kommentar till mig så är du med. Vill du lägga in bilder på något som du har scrappat så kan du också höra av dig till Bumblebee så ordnar vi det.

image57

För er vuxna som kommer att tjuvkika på den här sidan kommer vi att lägga ut olika tips och idéer om hur man kan scrappa med oss barn. Som ni förstår så älskar jag pirater och jag har köpt fina Clearstamps från Bosskut med pirater på. Snart kommer du att få se en LO med dessa som jag har gjort nästan helt själv.
Scrappa lugnt!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul med scrappiraterna!!!! Dennis vill så gärna vara med!
Kramar från Petra

2007-12-21 @ 21:01:24
Postat av: Jennie Raminder

Ja det är kul att du har startat något för oss barn vi anmäler oss direkt Smilla, Ebba och Oscar

2007-12-22 @ 19:08:56
Postat av: Paula Wiktorell

Välkomna

2007-12-24 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0